bLOGI

Junnupäättäjäiset 2017

Sunnuntaina 19.7. kokoontui ennätysmäärä seuran junnuja viettämään mukavaa aamupäivää
yhdessä Ysi+ kentälle. Yhteensä 12 joukkuetta lähti pelaamaan Greensomea, jossa jokainen
pääsee osallistumaan tulokseen. Greensomessa jokainen tekee avauslyönnin, jonka jälkeen valitaan
palloista se, jolla jatketaan. Tätä palloa lyödään vuorotellen eteenpäin reikään asti. Outi oli tehnyt
lähtöryhmät niin, että jokaisessa joukkueessa oli eri osallistujia eri ryhmistä.

Hiukan klo 10 jälkeen startattiin pelikierros. Koska ryhmiä oli enemmän kuin pelattavia väyliä,
oli kentälle kehitelty lisärasteja, jotta odottelulta säästyttäisiin. Ykkösrastilla joukkueen vanhimman
pelaajan silmät sidottiin ja muitten opastuksella hänen piti noukkia mahdollisimman monta palloa maasta.
Toisella rastilla oli Frisbeegolf-haaste. Kolmannella rastilla chippailtiin "väärän puolen mailalla" ja nelosrastilla
poseerattiin ryhmänä Ellan kuvauspisteellä. Ohjaajia oli rasteilla tuomareina ja ajanottajina.

Ohjaaja-Minna kierteli karkkiauton kanssa. Poppi soi, kun Minna kaarsi junnujen luo herkkuja tarjoilemaan.
Taisipa siellä joidenkin ryhmien kanssa ihan tanssiksin heittää.

Iloisia junnuja saapui kentältä suorittamaan vielä kaksi rastia piha-alueelle. Ensimmäisessä pisteessä lyötiin
tennispalloja jättikokoiseen Tikkatauluun. Kiitos Kasper Linja-Aholle tästä huippuhauskasta rastista! Toinen
rasti oli sijoitettu pääkentän väylä 14 lampeen - lauttagreeni, jonne jokainen yritti saada osuman. Ellilän Saku
oli koko porukan ainoa, joka tällä kertaa sai pallonsa osumaan lauttaan - hieno suoritus Saku!

Kokoonnuttiin vielä klubitalolle jakamaan pakintoja päättyvältä kaudelta. Ensin kuitenkin saimme vastaanottaa Golfiiton
tunnustuksen laadukkaasta Junioritoiminnasta seurassamme. Seurakehittäjä Hannu Paatelo saapui tuomaan
liiton terveiset ja seuran puolesta plakaatin vastaanottivat junioritoimikunnan puheenjohtaja Outi Ala-Juusela-Haavisto
sekä seuran puheenjohta Juhani Elo. Valtakunnallisella tasolla, Aurinko Golf on 24 seura, jolle Laatuseura-status
myönnettiin. Mainittakoon, että Aurinko Golf on ainoa seura Turun talousalueella, jolla status on voimassa.

Päättäjäiskisassa parhaiten pelasivat joukkue, jossa pelasivat Julia Rihko, Iiris Ahti, Verneri Virkkunen ja Mikael Elo.
Toiseksi sijoittui joukkue kokoonpanolla Wilma Lumme, Noora Juhola, Topi Suvinen ja Saku Ellilä.
Kolmanneksi tuli Martta Erkkilän, Ella Salaman, Joona Suomisen ja Oliver Hiiterän joukkue. Onnea kaikille!

Kauden Tsemppareina palkittiin:
Akseli Toivola / Tehoryhmä alle 10-vuotiaat
Ella Salama / Tsemppari Kilparyhmä
Ella Merinen / Kehittyjä Kilparyhmä

Minun Omaa Ihannetulosta (MOI)  kerättiin tällä kaudella Ysi+ kentällä. Parhaimman kortin pelasi Aaro Arvilahti.

Seuran Juniorikehittyjänä palkittiin Nico Litmanen, joka on tiputtanut jo alhaista tasoitustaan huimasti kauden aikana.
Seuran menestyjänä palkittiin Saku Ellilä, jonka nimi on tällä kaudella löytynyt usean kisan kärkijoukosta.
Seuran Vuoden Juniorina palkittiin Eemil Alajärvi, jonka meriitteihin tältä kaudelta kuuluu Reikäpelin Suomen Mestaruus.

Talviharjoitukset käynnistyvät marraskuussa, sitä ennen on vielä muutamat pelitreenit tarjolla syyskuussa.
Kiitos ohjaajille, opettajille, seuralle, vanhemmilla ja tietenkin JUNNUILLE kaudesta! / Johanna

Kuvia päivältä alta

Junnujen matkaraportti Puolan leiriltä 2017

Maanantai 10.4.

Lähdimme Turun lentokentältä klo 13.05. Matka meni nopeasti ja saavuimme Puolaan Gdanskin lentokentälle klo 13.20 paikallista-aikaa.
Matkustimme bussilla Sand Valley Golf clubille. Saavuttuamme lähdimme heti pelaamaan harjoituskierroksen, koska sää oli aurinkoinen ja lämmin.

Tiistai 11.4

Päivä alkoi aamupalalla klo. 7.30. Aamupalan jälkeen meillä oli alkulämmittely rangella, jonka jälkeen lähdimme pelaamaan 18 reikää.
Sää oli tuulinen, sateinen ja välillä tuli raekuuroja. Iltaa kohden sää selkeni ja tuuli laantui. Illalla söimme kaikki yhdessä clubi ravintolassa.

Keskiviikko 12.4

Aamulla heräsimme ja menimme aamupalalle. Syötyämme lähdimme kentälle ja pelasimme 18 reikää, halukkaat pelasivat enemmän.
Päivän aikana meillä oli myös ohjattuja treenejä. Illalla pelasimme myös biljarditurnauksia ja söimme hyvää ruokaa.

Torstai 13.4

Heräsimme ja söimme aamupalan, jonka jälkeen lähdimme pelaamaan 9 reikää. Pelattuamme meillä oli ohjatut treenit.
Treenien jälkeen osa pelasi 18 reikää ja osa vain 9 reikää, koska satoi.
Päivälliseksi teimme itse pizzaa, jonka tekemisen jälkeen siivous ei kiinnostanut kaikkia.

Perjantai 14.4

Heräsimme aamupalalle 6.00, jonka jälkeen lähdimme bussilla lentokentälle.
Lähdimme Puolasta Suomeen päin 10.00.

Iltaisin söimme clubi talolla ja pelasimme biljardia. Matka oli kiva, mutta sää oli kostea.
Kenttä oli hieno, greenit olivat vaikeat ja hiekkaiset mutta Mattia ne eivät haitanneet :)

2016

_________________________________________________________________________________________